Szybko zapłacisz, wypłacisz i przelejesz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala płacić za zakupy i wypłacać pieniądze przy użyciu smartfona z aplikacją SGB Mobile.
Gdzie użyć BLIKA?
Zapłacisz w internecie, w sklepie, szybko przelejesz komuś pieniądze lub wypłacisz z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.
Gdzie znaleźć BLIKA?
Klienci mogą korzystać z BLIKA w aplikacji mobilnej SGB Mobile.
Przewodnik po SGB Mobile
BLIKIEM w aplikacji SGB Mobile szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.
- Bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
- Natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
- Bezpłatnie – 0 zł za wykonanie przelewu
- Do 500 zł jednorazowo
Jak korzystać z BLIKA?
W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz, gdy wpiszesz jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji mobilnej, a następnie zatwierdzisz go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM. Zarejestruj swój numer i dokonuj natychmiastowych przelewów na telefon do 500 zł.
- Wybierz „Płatność BLIK”.
- Wygeneruj kod w swojej aplikacji mobilnej.
- Wpisz kod na stronie internetowej.
- Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
Jeśli chcesz wykonać przelew:
- Wybierz przycisk „Przelew na telefon BLIK”.
- Wybierz numer z listy kontaktów lub wpisz go ręcznie.
- Wpisz kwotę, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”.
- Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.
- Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
- Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej.
- Wpis kod na terminalu.
- Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
- Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
- Wybierz opcję wypłaty BLIK.
- Wybierz kwotę wypłaty.
- Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie.
- Potwierdź płatność w swoim smartfonie.