Reklamacji/Skarg/Wniosków
Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie z siedzibą w Świdwinie przy ul. Niedziałkowskiego 5, 78-300 Świdwin (dalej: „my”), przedstawia informację na temat zasad składania reklamacji, skarg i wniosków.
Jeżeli posiadasz zastrzeżenia do świadczonych przez nas usług w zakresie wykonywanych czynności bankowych (w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe), to masz prawo złożyć reklamację.
Poniżej znajdziesz zasady i procedury dotyczące składania reklamacji, skarg i wniosków.
1. Reklamację możesz złożyć:
1) w dowolnej placówce Banku (pisemnie lub ustnie do protokołu);
2) telefonicznie przez call center (numery na naszej stronie internetowej);
3) listownie na adres dowolnej placówki Banku albo przez skrzynkę elektroniczną: AE:PL-36538-84653-AGTGG-22;
4) e-mailem (adres na naszej stronie internetowej).
3. Adresy placówek banku znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.pomorski-bs.pl
Zgoda Banku na udział w pozasądowym postępowaniu
Postępowanie w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z 23 września 2016 roku mogą prowadzić :
Rzecznik Finansowy***, (www.rf.gov.pl);
Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, (www.knf.gov.pl);
Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich**, (www.zbp.pl).
Wyjaśnienia oznaczeń
* dotyczy konsumentów
** dotyczy klientów indywidualnych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, w tym wspólników spółki cywilnej oraz rolników
Spory Konsumenckie
Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje, że podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami, jest Rzecznik Finansowy, ul. Nowogrodzka 47A, 00-695 Warszawa, https://rf.gov.pl/.
Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa, https://knf.gov.pl.
Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc.