Kontakt z Bankiem w pilnych sprawach
Zgłoś Incydent
Zauważyłeś:
- nietypową płatności kartą,
- przelewy z rachunków,
- logowania do bankowości, które nie wynikały z Twojej inicjatywy,
- osoba trzecia uzyskała dostępy do Twojej bankowości/dane Twojej karty,
- podejrzewasz, że padłeś ofiarą internetowego oszustwa.
Zespół
Infolinia SGB
- z kraju: 800 888 888
- z zagranicy: +48 61 647 28 46

Konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania.
Większość spraw załatwisz w aplikcji mobilnej
SGB Mobile
- ustawisz limity transakcji,
- zablokujesz karty i usługi BLIK,
- podejżysz historię transakcji,
- podejżysz aktywne subskrypcje.
Pobierz aplikację SGB Mobile
W zależności od tego, z jakiego smartfona korzystasz, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację: