Koronawirus - informacje

Szanowni Państwo, media codziennie przekazują informacje na temat koronawirusa i informują o środkach ostrożności, których powinniśmy przestrzegać. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników Pomorskiego Banku Spółdzielczego w Świdwinie zachęcamy do :

  • korzystania z bankomatów,
  • korzystania z kart płatniczych w placówkach handlowo – usługowych, starając się używać funkcji zbliżeniowej.
  • korzystania z płatności bezgotówkowych w placówkach handlowo – usługowych (kartą, BLIK, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay),
  • korzystania z bankowości elektronicznej,
  • kontaktu telefonicznego lub e-mailowego z pracownikami Banku.

Tarcza Finansowa PFR 2.0 - informacja dotycząca umorzenia subwencji

Szanowni Klienci, Polski Fundusz Rozwoju (PFR) rozpoczyna proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku...

Tarcza Finansowa PFR 1.0 – proces umarzania subwencji

Uprzejmie informujemy, że umarzanie subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0 rozpocznie...

Zmiany w rozwiązaniach pomocowych oferowanych przez banki – moratorium pozaustawowe

Związek Banków Polskich oraz Krajowy Związek Banków Spółdzielczych wypracowały wspólne rozwiązania w...

Stanowisko banków w związku z reaktywacją wytycznych EBA – jednolite zasady oferowania dalszych narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego

Utrzymująca się pandemia koronawirusa dotyka nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich....

Jak skorzystać z Tarczy Finansowej 2.0?

Weź udział w organizowanym przez PFR bezpłatnym szkoleniu online i dowiedz się, jakie są możliwości...

Wydłużenie terminu potwierdzenia Beneficjenta w ramach Tarczy Finansowej

Uprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju wydłużył termin przedstawienia przez Przedsiębiorców, którzy...

Tarcza PFR- ważna informacja

Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR, zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu...

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy moje pieniądze są bezpieczne?

    Tak, Twoje pieniądze są bezpieczne Bankowy Fundusz Gwarancyjny Gwarantuje bezpieczeństwo depozytów do równowartości 100.000 euro w złotych

  • Czy w czasie epidemii koronowirusa mogę ubiegać się o kredyt?

    Tak oczywiście, możesz wziąć kredyt w naszym Banku.

    Promocyjny kredyt Wielkanocny i jubileuszowy kredyt Szczęśliwa Siódemka oraz inne produkty kredytowe są dostępne w naszych Oddziałach.

  • Jak korzystać z usług Banku podczas epidemii?

    Bankuj z domu, korzystaj z usług bankowości internetowej, kupuj przez internet, kiedy konieczne jest wyjście po zakupy postaraj się nie używać gotówki, płać kartą, telefonem, blikiem a nawet zegarkiem: Więcej

  • Jak aktualnie funkcjonują Oddziały Banku?

    Zarząd Pomorskiego Banku Spółdzielczego w Świdwinie mając na uwadze aktualnie panującą w kraju sytuację sanitarno – epidemiologiczną związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS - CoV-2 ( COVID-19 ), podjął decyzję o ograniczeniu w funkcjonowaniu poszczególnych placówek : Więcej

  • Czy podejmujecie działania ograniczające ryzyko zakażeniem koronawirusem?

    Dla bezpieczeństwa naszych Klientów i Pracowników, jako jeden z pierwszych banków wprowadziliśmy zalecenia oraz działania profilaktyczne ograniczające ryzyko zakażenia koronawirusem:

    • nasze Oddziały na bieżąco zaopatrywane są w środki ochronne takie jak (płyny dezynfekujące, rękawiczki, maseczki)
    • ograniczyliśmy godziny funkcjonowania placówek,
    • pracujemy w trybie zmian tygodniowych,
    • po każdym dniu pracy nasze Oddziały są starannie sprzątane, a powierzchnie takie jak stoły, blaty, pin-pady, są dezynfekowane specjalistycznymi środkami,
    • ograniczyliśmy ilość Klientów którzy mogą przebywać w budynku tym samym czasie,
    • edukujemy naszych Klientów i Pracowników, zamieszczając infografki oraz filmy.

    Powołaliśmy zespół kryzysowy, który na bieżąco monitoruje sytuację epidemiologiczną w kraju, a przed wszystkim na terenie działania naszego Banku, po to aby środki przez nas podejmowane były jak najbardziej adekwatne do obecnej sytuacji i zgodne z rekomendacjami służb sanitarnych.

  • Mam problemy z regulowaniem rat z powodu pandemii koronawirusa COVID-19, na jaką formę pomocy mogę liczyć?

    Klientom którzy zostali dotknięci skutkami pandemii koronowirusa, umożliwiamy zawieszenie do sześciu miesięcy spłaty rat kapitałowych kredytów i pożyczek. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie: Zawiesimy ratę kredytu

  • Czy moge wypłacić gotowkę z bankomatu?

    Tak możesz bez problemu wypłacić pieniądze w bankomacie, na bieżąco uzupełniamy gotówkę w naszych bankomatach. W związku ze zwiększoną liczbą wypłat w niektórych bankomatach może chwilowo brakować gotówki. Jeśli, w którymś bankomacie zabraknie środków, nie martw się nie oznacza to problemu z brakiem pieniędzy w Banku.

Kontakt

Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie

ul. Niedziałkowskiego 5
78-300 Świdwin
tel. 94 366 64 00
fax. 94 365 22 42

 

Terminale Płatnicze

Infolinia 800 88 88 88
Bankomaty SGB
Zastrzeganie kart (22) 515 31 50
Kursy walut
Komunikaty