Podstawowe zasady bezpieczeństwa

Podstawowe informacje i zasady, o których warto pamiętać. Dzięki nim, Państwa pieniądze będą jeszcze bezpieczniejsze. Przedstawiamy Państwu informacje o wykorzystaniu kart płatniczych oraz dokonywaniu transakcji w sklepach internetowych oraz korzystaniu z dostępu do Państwa pieniędzy za pośrednictwem zdalnych kanałów dostępu - Internetu, telefonu. Warto się z tymi zasadami zapoznać, warto o nich pamiętać.

  • Szyfrowana transmisja danych

    Stosujemy sprawdzone i szyfrowane automatyczne zabezpieczenie protokołem Secure Socket Layer (SSL) wykorzystującym klucz o długości 128 bitów. Zapewnia on poufność informacji i gwarantuje, że nikt postronny nie może odczytać lub zmienić danych przesyłanych między Klientem, a bankiem. Zastosowanie tej metody zapewnia całkowitą poufność operacji finansowych. W czasie korzystania z bezpiecznego protokołu adres strony internetowej zaczyna się od https://.

  • Sprawdzone środki dostępu

    Zastosowaliśmy sprawdzone i bezpieczne środki dostępu takie jak token RSA – niewielkie urządzenie elektroniczne, na ekranie którego wyświetlana jest zmieniająca się co minutę konfiguracja cyfr, prywatne hasło do tokena zmieniane samodzielnie po zalogowaniu się do Usługi SGB24 oraz ściśle powiązany z tokenem identyfikator ID – stała kombinacja cyfr nadawana przez Bank.

  • Automatyczne wylogowanie

    W przypadku stwierdzenia braku aktywności Użytkownika na rachunku następuje automatyczne wylogowanie z Usługi SGB24. Wystarczy w takim przypadku zalogować się ponownie.

  • Blokada konta

    W przypadku kilku błędnych prób zalogowania się do Usługi SGB24 następuje automatyczna blokada kanału dostępu dla danego Użytkownika, która chroni przed dostępem osób nieupoważnionych. W celu odblokowania rachunku należy skontaktować się z Doradcą Call Center pod numerami 801 30 11 88, (+48) 61 647 28 47.

  • Limity transakcji

    Przed aktywacją Usługi SGB24 można określić dla każdego kanału jednorazowe i dzienne limity operacji wykonywanych za pomocą kanału WWW, IVR, SMS czyli maksymalną kwotę pojedynczego przelewu oraz łączną kwotę wszystkich przelewów, realizowanych przez WWW, IVR,SMS w ciągu dnia. Limity nie dotyczą zakładanych w ramach Usługi SGB24 lokat.

Kontakt

Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie

ul. Niedziałkowskiego 5
78-300 Świdwin
tel. 94 366 64 00
fax. 94 365 22 42

Sj Popup

Infolinia 800 88 88 88
Bankomaty SGB
Zastrzeganie kart (22) 515 31 50
Kursy walut
BANKOWOŚĆ INTERNETOWA