Aktualności

Prezes Concordii, pięciu wybranych Prezesów Banków Spółdzielczych oraz nasi wspólni klienci, opowiadają o historii, tradycji i jakości współpracy, pokazując jasno cel i wartość naszej pracy.

 

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, dalej: Rozporządzenie)
Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie,  informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych:

 

Wizyta w Pomorskim Banku Spółdzielczym  w Świdwinie w dniu 21.02.2018r. opisana słowami „JAGÓDEK”

W związku ze zmianą bankowych systemów informatycznych, zmieniony został system wpłat na indywidualne rachunki wirtualne klientów Urzędy Miejskiego w Bornem Sulinowie.  Klienci dokonujący wpłat przez bankowość internetową  na indywidualne rachunki napotkają komunikat o odmowie realizacji przelewu  „Przelew sklasyfikowano jako wewnętrzny, ale nie znaleziono rachunku beneficjenta”.

W związku z zaistniałą sytuacją prosimy o dokonywanie wpłat w kasach banku lub na Rachunek Urzędu Miejskiego w  Bornem Sulinowie 66858110560300200420000001.

Pragniemy również poinformować, iż z nowym rokiem zostaną wygenerowane nowe numery indywidualnych rachunków bankowych a stosowne informacje będą do Państwa rozsyłane pocztą przez UM Borne Sulinowo.

Przedsiębiorco, od 1 stycznia 2018 r. wszystkie składki do ZUS będziesz przekazywać na jeden, indywidualny numer rachunku składkowego. Informację  o numerze tego rachunku dostaniesz z ZUS listem poleconym w czwartym kwartale 2017 r.

Jeśli do końca grudnia 2017 r. nie otrzymasz informacji o numerze rachunku składkowego albo zgubisz list, zgłoś się do ZUS albo zadzwoń do Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (nr tel. 22 560 16 00). Jeśli nie będziesz znał numeru rachunku składkowego nie opłacisz w 2018 r. składek.