Odebrałeś telefon od nieznajomego, który podaje się za pracownika „działu technicznego” Banku? Wypytuje Cię o...
Zbliżający się okres Świąt to czas, w którym pojawiają się różnego rodzaju fałszywe sklepy internetowe. Celem takich...
Najpierw pomyśl, potem… nie rób! Chcesz sprzedać swój towar za pomocą popularnego serwisu internetowego...
Ostrzegamy przed kolejną odsłoną manipulacji przestępców stosowanej wobec Klientów Banków. Pod...
Informujemy, że w dalszym ciągu pojawiają się strony, za pośrednictwem których przestępcy podszywają...
Podstawowe informacje i zasady, o których warto pamiętać. Dzięki nim, Państwa pieniądze będą jeszcze bezpieczniejsze. Przedstawiamy Państwu informacje o wykorzystaniu kart płatniczych oraz dokonywaniu transakcji w sklepach internetowych oraz korzystaniu z dostępu do Państwa pieniędzy za pośrednictwem zdalnych kanałów dostępu - Internetu, telefonu. Warto się z tymi zasadami zapoznać, warto o nich pamiętać.
Stosujemy sprawdzone i szyfrowane automatyczne zabezpieczenie protokołem Secure Socket Layer (SSL) wykorzystującym klucz o długości 128 bitów. Zapewnia on poufność informacji i gwarantuje, że nikt postronny nie może odczytać lub zmienić danych przesyłanych między Klientem, a bankiem. Zastosowanie tej metody zapewnia całkowitą poufność operacji finansowych. W czasie korzystania z bezpiecznego protokołu adres strony internetowej zaczyna się od https://.
Stosujemy sprawdzone i bezpieczne środki dostępu, kody SMS w powiązaniu z hasłem stałym, Mobilny Token SGB umożliwiający zdefiniowanie własnego kodu PIN i wygodną akceptację zleceń na telefonie komórkowym. Od jakiegoś czasu na stronie logowania pojawiły się również tzw. „obrazki bezpieczeństwa”, które pozwalają szybko zweryfikować poprawność strony na której się logujemy.
W przypadku stwierdzenia braku aktywności Użytkownika na rachunku następuje automatyczne wylogowanie z Usługi SGB24. Wystarczy w takim przypadku zalogować się ponownie.
W przypadku kilku błędnych prób zalogowania się do Usługi SGB24 następuje automatyczna blokada kanału dostępu dla danego Użytkownika, która chroni przed dostępem osób nieupoważnionych. W celu odblokowania rachunku należy skontaktować się z Doradcą Call Center pod numerami 801 30 11 88, (+48) 61 647 28 47.
Przed aktywacją Usługi SGB24 można określić dla każdego kanału jednorazowe i dzienne limity operacji wykonywanych za pomocą kanału WWW, IVR, SMS czyli maksymalną kwotę pojedynczego przelewu oraz łączną kwotę wszystkich przelewów, realizowanych przez WWW, IVR,SMS w ciągu dnia. Limity nie dotyczą zakładanych w ramach Usługi SGB24 lokat.