Otwórz konto w aplikacji SGB Mobile, za którego prowadzenie nie zapłacisz nic, bez żadnych warunków. Nie musisz iść do banku, wystarczy Twój smartfon. Korzystaj swobodnie z Autopay, zdobywaj nagrody w wyzwaniach Active, zarządzaj subskrypcjami. Pozwól nam ułatwiać Ci życie z aplikacją SGB Mobile.

 

Jak otworzyć Konto mobilne na selfie?

zadzwoń na bezpłatną infolinię: 800 888 888
lub napisz: call.center@sgb.pl.

Konsultanci infolinii SGB dostępni są przez całą dobę.

Pobierz aplikację SGB Mobile

W zależności od tego, z jakiego smartfona korzystasz, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:

BEZpłatnie, BEZ wychodzenia z domu

0 wizyt w banku! Wszystko załatwisz w 5 minut wyłącznie w aplikacji SGB Mobile.

0 zł za założenie i prowadzenie konta. BEZ żadnych warunków!

0 zł za nowoczesną kartę debetową, jeżeli zapłacisz nią przynajmniej 5 razy w miesiącu.

0 zł za przelewy krajowe standardowe w aplikacji SGB Mobile i bankowości internetowej.

A BEZ tego się nie obejdzie

Do konta dostaniesz:

  • nowoczesną, pionową kartę płatniczą, którą możesz płacić zbliżeniowo – a mobilnie od razu po założeniu konta, zanim dostaniesz ją fizycznie
  • płatności mobilne – telefonem lub zegarkiem z funkcją płatności mobilnych: Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay
  • funkcjonalną i bezpieczną aplikację mobilną SGB Mobile z BLIKIEM, Autopay i Active
  • przyjazną i przejrzystą bankowość internetową

Z gotówką też BEZ problemu. Wypłaty z bankomatów na prostych zasadach:

Ważne informacje

Jeśli nie zrobisz transakcji bezgotówkowej kartą do Konta mobilnego przynajmniej pięć razy w miesiącu – zapłacisz za nią 7 zł za dany miesiąc.

Szczegóły oferty oraz informacje o wysokości pozostałych opłat i prowizji pobieranych od klienta w związku z korzystaniem z Konta mobilnego znajdziesz w Taryfie prowizji i opłat za czynności i usługi Bankowe

Oferta Konta mobilnego skierowana jest do pełnoletnich osób fizycznych, będących rezydentami, które nie posiadają rachunku rozliczeniowo-oszczędnościowego (ROR) w danym banku spółdzielczym, z którym zawierana jest umowa o Konto mobilne. Szczegóły oferty, w tym informacje o oprocentowaniu, opłatach i prowizjach, dostępne są na stronie internetowej banku, który oferuje Konto mobilne. W procesie zdalnego otwarcia Konta mobilnego może być wymagana dodatkowa weryfikacja tożsamości przez pracownika Infolinii SGB. Podany czas otwarcia Konta mobilnego jest wartością uśrednioną, otrzymaną w wyniku wyliczeń własnych Banku i ma charakter wyłącznie informacyjny. Czas otwarcia Konta mobilnego liczony jest od momentu rozpoczęcia wnioskowania o otwarcie Konta mobilnego.

Kontakt

Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie

ul. Niedziałkowskiego 5
78-300 Świdwin
tel. 94 366 64 00
fax. 94 365 22 42

 

Terminale Płatnicze

Infolinia 800 88 88 88
Bankomaty SGB
Zastrzeganie kart (22) 515 31 50
Kursy walut
Komunikaty